A nemzetk?zi rangsort 130 ezer brazil, kanadai, k?nai, francia, n?met, indiai, olasz, jap?n, orosz, spanyol, brit ?s amerikai di?k szavazatai alapj?n ?ll?tott?k ?ssze.
Az ?zleti illetve m?rn?ki k?pz?sen tanul? di?kok k?z?tt ?vek ?ta els?pr? sikere van a Google-nak, a v?laszad?k nagy r?sze ezt a c?get nevezte meg mint ?lmainak netov?bbj?t. ?rdekes v?ltoz?s ugyanakkor a kor?bbi ranglist?khoz k?pest a k?nyvvizsg?l?c?gek el?ret?r?se, a mostani ?sszes?tett rangsor els? ?t hely?b?l n?gyet szerzett meg az ?gynevezett "Big Four" vagyis a a KPMG, az Ernst & Young, a PricewaterhouseCoopers ?s a Deloitte. A kor?bbi dobog?s Microsoft ugyanakkor visszacs?szott a hetedik helyre, az Apple pedig, aki eddig nem szerepelt a list?n, r?gt?n a tizennyolcadik helyen nyitott.
Kattintson a cikk folytat?s?hoz
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása