Az ?ltal?nos pedag?gusi v?leked?s szerint heti k?t k?l?nb?z? elfoglalts?g el?g egy gyereknek, gyakorlatilag kort?l f?ggetlen?l. Ha valaki mondjuk ?szni j?r, akkor mellette j?, ha v?lasztanak neki egy rajzszakk?rt, ?s ezzel el is ?rt?k a m?g eg?szs?gesnek mondhat? maxim?lis terhel?st. Az is szinte k?zhely sz?mba megy m?r, hogy az egy?bk?nt is j?l teljes?t? gyerek t?bb k?l?n?r?t b?r, mint kev?sb? j?tanul? t?rsai. Viszont egy bizonyos id? ut?n a d?lut?ni plusz elfoglalts?gok er?ltet?se kontraprodukt?v lehet, magyarul nem hozza a v?rt eredm?nyt: a gyerek nem lesz t?le okosabb, soksz?n?bb, vagy nyitottabb, ha percnyi szabadid? n?lk?l hurcol?sszuk balett?r?r?l heged?lni, k?l?n angolr?l ?sz?edz?sre.
Kattintson a cikk folytat?s?hoz
forr?s: eduline.hu
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása