A piaci terjeszked?s v?ges, a fogyaszt?b?zis szabad szegmense lassan elfogy ?s a c?gek term?keik, szolg?ltat?saik ?rt?kes?t?s?re m?s c?gek ?gyf?lk?r?t c?lozz?k meg. ?vek ?ta megfigyelhet? tendenci?r?l besz?l?nk. Legyen bank, telefonszolg?ltat?s, vagy ak?r aut?biztos?t?s, az ?j ?gyf?l mindig jobban j?r. A gond azonban, hogy „?j ?gyf?l” m?r nem l?tezik, a kedvezm?nyek?rt, magasabb kamatok?rt, k?nnyebb ?gyint?z?s?rt egy m?sik c?get, szolg?ltat?t elhagyunk, akinek kev?sb? megbecs?lt, r?gi ?gyfelei voltunk.
„A marketing r?gi strat?gi?i m?r nem k?lts?ghat?konyak, a CRM a j?v?. A c?gek r?j?nnek, hogy egy bizonyos marketingb?dzs?vel megszerzett ?gyf?l csak akkor ?rt?kes, ha nem v?lt m?sik term?kre, szolg?ltat?sra az els? ad?d? alkalommal. A CRM a megl?v? ?gyfelekre koncentr?l, szoftver ismerettel ?s szaktud?ssal k?pes azokat megta
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása