N?metorsz?gb?l indult a kezdem?nyez?s, ahol a gyerekek term?szettudom?nyos ?rdekl?d?s?nek felkelt?se m?r igen fiatal korban elkezd?dik. Ennek jelent?s?g?t haz?nkban kev?sb? ismerik el, mint p?ld?ul az irodalmi ?rdekl?d?s fejleszt?s?t, amelyet m?r ?vod?s korban verstanul?s, szaval?s, vagy mes?s, sz?nh?zi el?ad?sok ?tj?n nevelnek a kicsikbe. Az ?vod?k illetve iskola als? tagozat?nak eszk?z?kkel val? ell?totts?ga j?val szeg?nyesebb term?szettudom?nyos ter?leten, mint a fels? tagozat?, vagy a k?z?piskol?k?. Pedig k?ztudott, hogy az ?j dolgok ir?nti fog?konys?g ebben a korban kiemelked? ?s t?bb pedag?gus azon a v?lem?nyen volt, hogy ha a gyerek kiskorban nem szereti meg a term?szettudom?nyos t?rgyakat, akkor k?s?bb m?r hi?ba minden er?fesz?t?s. A kezdem?nyez?s haz?nkban ?ppen ez?rt egyed?l?ll? ?s hi?nyp?tl?, hisz a legfog?konyabb korban c?lozza meg a gyerekeket.
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása