Tudatos?tani kellene a di?kokban, hogy ne els?sorban a nyelvvizsga megszerz?se legyen a c?l, hanem a t?nyleges nyelvtud?s, a nyelv ig?nyes elsaj?t?t?sa, hiszen azt szeretn?nk, ha a v?g?n k?pesek lenn?nk kommunik?lni, illetve munk?t v?gezni az adott nyelven – osztja meg vel?nk tapasztalatait B?dis Krisztina f?iskolai adjunktus, a Budapesti Kommunik?ci?s ?s ?zleti F?iskola Nyelvi Int?zet?nek vezet?je. A fiatalok azonban nem tudj?k re?lisan felm?rni saj?t nyelvtud?sukat, tov?bb? a munkaer?-piaci k?v?nalmakkal sincsenek tiszt?ban. B?r az iskol?k k?vetik a nyelvoktat?sr?l, ?s az elv?rt nyelvtud?sr?l vallott mai elk?pzel?st, miszerint a legfontosabb a kommunik?ci?s k?szs?g ?s az ehhez sz?ks?ges k?pess?gek folyamatos fejleszt?se, ?s a nyelvvizsg?k is e k?szs?geket igyekeznek m?rni, a k?z?pfok? „C” t?pus? nyelvvizsga sikeres megszerz?se sem
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása