Veronica Kwok ?s kutat?csoportja abb?l a m?r ismert tapasztalatb?l indult ki, hogy a feln?tt agy sz?rke?llom?nya t?bb hetes vagy h?napos tanul?s hat?s?ra n?vekedhet.
Kidolgoztak egy tanul?si m?dszert, amely azon alapult, ahogyan a gyerekek ?j szavakat jegyeznek meg. A k?k ?s z?ld sz?nek n?gy, egym?shoz hasonl? ?rnyalat?t ?rtelmetlennek l?tsz? n?vvel nevezt?k el.
A k?s?rletbe bevont tizenkilenc feln?tt 3 nap alatt ?tsz?r gyakorolhatta a nevek ?s sz?n?rnyalatok p?ros?t, ?sszesen 1 ?ra 48 percen ?t. A r?szt vev? ?nk?ntesek agy?r?l MRI-felv?telt k?sz?tettek a kutat?k a tr?ning el?tt ?s az ut?n is. Meg?llap?tott?k, hogy az agy sz?rke?llom?ny?nak sz?nl?t?ssal ?s -?szlel?ssel ?sszef?gg? ter?letei ?szrevehet?en n?vekedtek a tanul?si folyamat v?g?re.
A kutat?k ezek alapj?n ?gy v?lik, hogy a feln?ttek
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása