Mik?zben ?t ?vvel ezel?tt a bankk?rtya-haszn?lat elleni leggyakoribb ?rv az volt, hogy a plasztik kev?sb? biztons?gos, mint a k?szp?nz, ma a k?rtyahaszn?lat melletti h?rom legf?bb ?rv egyike ?ppen a biztons?g – der?l ki a Takar?kPont h?l?zat ?s a Xallis Consulting piackutat? friss kar?csonyi kutat?s?b?l, amelyben a legfiatalabb banki ?gyfeleket k?rdezt?k meg. A felm?r?s egyebek mellett ism?t al?t?masztotta azt az egy ideje m?r j?l l?that? tendenci?t, hogy a fiatalok egyre ink?bb szeretnek k?rty?val, ?s m?s innovat?v eszk?z?kkel fizetni. Meglep? eredm?ny ugyanakkor, hogy a 14-25 ?vesek az id?n t?bbet k?ltenek el aj?nd?kra kar?csonykor, mint tavaly.
A megk?rdezettek csaknem fele ?ll?totta a december els? het?ben k?sz?tett kutat?s sor?n, hogy t?bb p?nzt sz?n a k?vetkez? hetekben aj?nd?kokra, mint tavaly, 40 sz?zal?kuk ugyanannyit, m?g mind?ssze 16 sz?zal?kuk jelezte, hogy kevesebbet. Azok k?z?l, akik t?bbe
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása