A 15-24 ?vesek c?lcsoportj?ba k?zel m?sf?l milli? ember tartozik, k?r?kben az Ipsos-GfK Nemzeti M?diaanal?zis (NMA 2009q3-4) kutat?sa alapj?n 80%-ot meghalad? a legal?bb havonta internetez?k ar?nya, azaz ?sszesen mintegy 1,2 milli?s t?megr?l besz?lhet?nk. Ez a sz?m az ?sszes 15 ?v feletti internetez? k?zel 30%-?t teszi ki.
Az NMA adatai alapj?n j?l l?that?, hogy a gazdas?gi aktivit?sb?l sz?rmaz? „term?szetes” elt?r?sen t?l (internet haszn?lata tanul?sra/munkav?gz?sre, hivatali ?gyint?z?s) is sok ponton l?nyegesen k?l?nb?zik a fiatalok nethaszn?lata. Szignifik?nsan magasabb k?z?tt?k azok ar?nya, akik j?t?kra ?s let?lt?sekre haszn?lj?k az internetet, de a chat-el?k ?s t?rskeres?k is magas ar?nyban vannak jelen a csoportban. ?rdekes megfigyelni ugyanakkor, hogy az ?ltal?nosan elterjedt v?leked?ssel szemben a v?s?rl?s el?tti online inform?ci?szerz?s kev?ss? jellemz? r?juk.
Az e-kereskedelmi oldalak l?togatotts?g?t vizsg?lva azonban m?r ?rnyaltabb a k?p, a 15-24 ?ve
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása