„Nem cs?kken az ?js?golvas?s n?pszer?s?ge a magyar lakoss?g k?r?ben, csup?n a preferenci?k rendez?dnek ?t” – ?rja k?zlem?ny?ben a GfK Hung?ria ?s az Ipsos. A k?t kutat?v?llalat a Nemzeti M?diaAnal?zis tanulm?ny?nak 2009 m?sodik f?l?v?i adataib?l k?vetkeztetett erre.
A magyar feln?ttek k?z?l t?z emberb?l nyolcan legal?bb egy lapot olvastak a Nemzeti M?diaAnal?zisben m?rt 160 sajt?kiadv?ny k?z?l a tavalyi ?v m?sodik fel?ben. Az olvas?k ?tlagosan 3,7 lapot vettek a kez?kbe a j?liust?l decemberig tart? id?szakban. A legolvasottabb fizet?s napilap a Blikk, hetilap a Story, m?g a havi ?s egy?b periodicit?s? lapok k?z?l a N?k Lapja Konyh?t veszik a legt?bben kez
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása