A piackutat? c?g 52 orsz?g ?sszesen 26200 rendszeres internetez?j?t k?rdezte a tests?lyr?l ?s a fogy?k?r?z?sr?l. A felm?r?st 2008 szeptember-okt?berben v?gezt?k, Magyarorsz?gr?l ?tsz?zan v?laszoltak. Mivel Magyarorsz?gon az internetez?k nem felt?tlen?l reprezent?lj?k az eg?sz lakoss?got, ez?rt a hazai adatok ink?bb a fiatalokra, magasabb iskolai v?gzetts?g?ekre ?s az ?tlagosn?l nagyobb j?vedelm?ekre jellemz?k.
Nielsen adatai szerint Eur?p?ban a megk?rdezettek 55 sz?zal?ka tartja mag?t valamilyen m?rt?kben t?ls?lyosnak, ?s 47 sz?zal?kuk akart fogy?k?r?zni. Legt?bben eg?szs?gesebb ?trenddel illetve testmozg?ssal akarnak megszabadulni felesleges kil?ikt?l, di?t?s tablett?kkal, italkever?kekkel az ?rintett eur?paiak 6, m?g a magyarok 16 sz?zal?ka pr?b?lkozik. Az orvos ?ltal fel?rt gy?gyszer is Magyarorsz?gon
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása