A korm?ny?l?sen elfogadott dokumentum harminck?t pontban foglalja ?ssze a hazai fels?oktat?s probl?m?it. Ezek k?z? sorolj?k p?ld?ul az int?zm?nyek fejkv?ta alap? finansz?roz?s?t, a bolognai rendszer bevezet?s?nek ?tgondolatlans?g?t, a fels?oktat?si jogszab?lyok ?ttekinthetetlens?g?t. M?g a november elej?n bemutatott koncepci? konkr?t felt?teleket szabott volna az int?zm?nyek egyetemi ?s f?iskolai c?m?nek megtart?s?hoz – t?bbek k?z?tt meghat?rozt?k a szakok, a doktori iskol?k, a karok ?s a min?s?tett oktat?k minim?lis sz?m?t –, a mostani sz?veg ?ltal?noss?gban fogalmazza meg, mi k?l?nb?zteti meg az egyetemet a f?iskol?t?l. Eszerint az egyetem az az int?zm?ny, ahol az alap- ?s a mesterszakok mellett doktori iskola is m?k?dik, ?s amely kutat?si tev?kenys?get is folytat.
Kattintson a cikk folytat?s?hoz
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása