A t?bb sz?z hallgat? bevon?s?val k?sz?lt felm?r?s szerint a hallgat?k 29%-a dolgozik az?rt, hogy legyen mib?l tand?jat, k?lts?gt?r?t?st fizetni, 53%-uk pedig a tank?nyvekre, szakmai programokra, vizsgad?jakra teremti el? saj?t erej?b?l a p?nzt. A tanulm?ny arra is r?vil?g?t, hogy a vid?ken ?l? di?kok hamarabb ?llnak a saj?t l?bukra ?s kezdenek dolgozni, akt?vabbak, mint a f?v?rosiak.
A felm?r?s adatai azt mutatj?k, hogy a k?lts?gt?r?t?ses hallgat?k mind?ssze 16%-?nak tudj?k a sz?l?k teljes eg?sz?ben fedezni a k?pz?s k?l
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása