A k?t f?l?ves szakir?ny? tov?bbk?pz?s c?lja, hogy digit?lis szeml?lettel b?r? szakembereket k?sz?tsen fel ak?r ?gyn?ks?gi, ak?r ?gyf?l oldali munk?ra. Az ?r?kat szombatonk?nt tartj?k, hogy a k?pz?s munka mellett is elv?gezhet? legyen.
A digit?lis marketing szakir?ny? tov?bbk?pz?s diplom?soknak sz?l. Tematik?ja valamennyi fontosabb marketing-kommunik?ci?s folyamatot fel?leli a strat?giai tervez?st?l a fejleszt?sen ?t a kamp?nymenedzsmentig, valamint bevezeti a hallgat?kat a speci?lis szakter?letek - p?ld?ul a keres?marketing vagy a k?z?ss?gi m?dia marketing - ?s a t?bbi digit?lis eszk?z (a mobil platform vagy a digital signage) vil?g?ba. A 2 f?l?ves k?pz?s v?g?n a hallgat?k szakdolgozatot ?rnak, ?s ?llamvizsg?t tesznek - olvashat? a Neo Interactive k?zlem?ny?ben.
Az akkredit?lt k?pz?ssel a gyakorlati hasznoss?g az egyik c?l, azaz hogy a k?pz?sben r?sztve
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása