2010-ben a k?vetkez? 3 f? t?mak?r k?r? szervez?dnek az el?ad?sok, workshopok: k?z?ss?gi m?dia, nemzetk?zi ?s hazai marketing, marketing ?s ?rt?kes?t?s kapcsolata.
A Brand Camp azzal a c?llal indult ?tj?ra h?rom ?vvel ezel?tt, hogy hozz?j?ruljon a p?rbesz?d kialakul?s?hoz a marketing, a kommunik?ci? ?s a rekl?m szakos hallgat?k ?s a szakemberek k?z?tt. A t?bor nagy siker? ind?t?s?t tov?bb folytatva, szeretn?nk, ha id?n m?g t?bb egyetemista ?s f?iskol?s hallgat? haszn?ln? ki a lehet?s?get, hogy megismerkedhessen az igazi „band gurukkal”
Az Extreme Rendezv?ny?gyn?ks?g ?s a Traffic BTL kiemelten fontosnak tartja a fiatalok t?mogat?s?t, k?pz?s?t, ez?rt h?vta ?letre a Brand Camp-et, amely egyed?l?ll? f?rum a hallgat?k sz?m?ra ?letszer?, gyakorlati tapasztalat, tud?s megszerz?s?re illetve a professzion?lis k?zeg ?s a piac megismer?s?re. A r?sztvev?k a h?rom napos rendezv?ny alatt eg?szen m?s a
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása