Az Adecco munkak?zvet?t? szerint pillanatok alatt bet?ltik a klasszikus PR-kommunik?ci?s helyeket, a f?iskol?kr?l, egyetemekr?l kiker?l? kommunik?ci? szakos diplom?val rendelkez?k t?bbs?ge pedig a multinacion?lis c?gek ?gyf?lszolg?latain tud majd csak elhelyezkedni. Illetve k?z?l?k is csak azok, akik megfelel? nyelvtud?ssal rendelkeznek. Az alulk?pz?s jelenti azonban a probl?m?t Szeles P?ter, a Magyar Public Relations Sz?vets?g eln?ke szerint. Elmondta: a kommunik?ci?s vil?g fejl?d?s?vel ugyanakkor sz?mos ?j tev?kenys?gi k?r jelenik meg a k?l?nb?z? politikai, t?rsadalmi szervezetekn?l ?s c?gekn?l. Hozz?tette: a kommunik?ci?s szakma elfogad?s?hoz azonban szeml?letv?ltoz?sra is sz?ks?g van.
forr?s: nol.hu
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása