A magyar fiatalok bemutat?sa volt a c?lja a Fanta Trendriportoknak, amelyekb?l eddig n?gy l?tott napvil?got. N?gy kutat?s foglalkozott azzal, vajon mivel is t?ltik mindennapjaikat a tizen?t-huszon?t ?vesek, hogyan gondolkoznak term?szetr?l, divatr?l, j?v?r?l.
Nincs j?v?k?p?k, de szelekt?ven gy?jtik a szemetet
Az eddigi n?gy tanulm?ny a fiatalok ?let?nek n?gy fontos ter?let?t j?rta k?r?l – az els? az internettel, sz?m?t?g?ppel, a sz?mtalan ?j elektronikus szerkezettel kapcsolatos attit?d?ket, szok?sokat vizsg?lta. Az eredm?nyek pedig nem voltak meglep?ek. A mai magyar fiatalok kilencvenh?rom sz?zal?ka haszn?lja az internetet, zen?t t?lt le ?s sz?rf?l.
A zenefogyaszt?si szok?sokat – a divattal, ?lt?zk?d?ssel egy?tt – m?r a m?sodik vizsg?lat m?rte fel. A sr?cok szer
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása