Az OECD ?gy v?li: az, hogy Magyarorsz?gon nem megfelel? a tan?rok eg?sz ?leten ?t tart? k?pz?se, illetve a gyermekeknek t?l fiatalon kell specializ?l?dni, megakad?lyozza a k?z?piskolai oktat?s siker?t. A szervezet szerint n?velni kell a roma gyerekek ar?ny?t az iskola el?tti oktat?sban, illetve hat?konyabb? kell tenni a fels?oktat?s finansz?roz?s?t. Ez ut?bbival kapcsolatban megeml?tik a tand?j bevezet?s?t, ?s a j?vedelemf?gg? hitelkonstrukci?k tov?bbfejleszt?s?t is. A kev?sb? magas sz?nvonal? int?zm?nyek t?mogat?s?nak pedig teljes?tm?nyjavul?st szabn?nak felt?tel?l.
A tanulm?nyb?l kider?l, hogy a szakk?pz?s meger?s?t?s?t az tenn? lehet?v?, ha a k?pz?si szerkezetet jobban ?sszehangoln?k a munkaer?piac ig?nyeivel. Az OECD az oktat?si rendszer mellett javaslatokat fogalmazott meg t?bbek k?z?tt az id?sebbek tov?bbfoglalkoztat?s?val, az ad?cs?kkent?s m?dj?val, ?s az ?llami szektor hat?konys?g?nak n?vel?s?vel kapcsolatban.
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása