A szigetszer? m?k?d?s annak ellen?re jellemz? a hazai fels?oktat?sra, hogy a bolognai folyamat olyan szervezeti, szerkezeti ?s tartalmi v?ltoz?st hozott, ami az oktat?sban alkalmazott eszk?z?k, programok fejleszt?s?t k?v?nja meg - hangzott el a Tempus K?zalap?tv?ny ?ltal megrendezett konferenci?n.
A bolognai reformot k?vet?en m?g ink?bb feler?s?d?tt, az az alapvet? k?rd?s, hogy a hallgat?knak mit kell tudniuk, milyen k?pess?gekkel kell rendelkezni?k a k?pz?s v?g?n - fogalmazta meg az LeO 2 (Learning Outcome) vizsg?lat f? kutat?si ter?let?t Hal?sz G?bor, az E?tv?s Lor?nd Tudom?nyegyetem (ELTE) oktat?ja. Elmondta: a "tanul?si eredm?nyek" be?p?t?se a fels?oktat?sba egy olyan glob?lis trend, amely b?r a bolognai folyamatt?l f?ggetlen, annak az egyik legfontosabb eleme. A tanul?si eredm?nyekre ?p?l? tanul?sszervez?ssel kapcsolatos kih?v?sok kapcs?n a szakember besz?l
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása