A d?l-dakotai egyetem oktat?i sz?zhuszon?t hallgat? tanul?si ?s internetez?si szok?sait vizsg?lt?k, k?z?l?k hetvenen hetente t?bbsz?r olvass?k a k?z?ss?gi oldalon megjelent bejegyz?seket, ?s maguk is megosztj?k ismer?seikkel ?lm?nyeiket - ?rja a World.edu.
A felm?r?s eredem?nyei szerint a twitterez? di?kok nagyobb kedvvel tanulnak vizsg?ikra, mint azok, akik soha nem haszn?lj?k a k?z?ss?gi oldalt – az interneten cser?lgetik jegyzeteiket, konzult?lnak tan?raikkal, ?s hoznak l?tre virtu?lis tanul?csoportokat. Nagy-Britanni?ban m?r az ?v elej?n felvet?d?tt az ?tlet, hogy a Facebookot ?s a Twittert ?rdemes lenne be?p?teni az iskolai tantervbe.
Kattintson a cikk folytat?s?hoz
forr?s: eduline.hu
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása