M?g a nyelvek oktat?sa ker?lt a fontoss?gi sorrend m?sodik hely?re, addig a term?szettudom?nyi t?rgyakat egyre jelent?ktelenebbnek tartj?k a v?laszad?k, a legkev?sb? fontos pedig a m?v?szeti oktat?s, a hittan ?s a holt nyelvek lettek.
A 16 ?ven feletti osztr?k lakoss?g k?r?ben v?gezt?k el azt kutat?st, amely arra kereste a v?laszt, hogy milyen fontoss?gi sorrendet ?ll?tanak fel Ausztria lak?i az iskolai tant?rgyakra vonatkoz?an. A felm?r?sen megk?rdezettek legnagyobb ar?nyban, 51 sz?zal?kban v?laszolt?k azt, hogy a sz?m?t?stechnika a legfontosabb, ez?rt azzal a jelenlegin?l jobban kellene foglalkozni a k?zoktat?sban. Enn?l alig kevesebb, negyven sz?zal?k gondolja ?gy, hogy az angol, a n?met, a francia ?s az olasz a legfontosabb. Arra, hogy a nyelvek oktat?sa csak a m?sodik helyre ker?lt, az oktat?si miniszt?rium tavaly m?rciusban ismertetett felm?r?se szolg?lhat magyar?zatul. Eszerint ugyanis p?l
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása