Az elm?lt ?vekben a Modern ?zleti Tudom?nyok F?iskol?j?nak (M?TF) egyik h?z?szak?v? ?s egyben leger?sebb kutat?si ter?let?v? v?lt a marketing, ez?rt az int?zm?ny d?nt?se alapj?n 2010-t?l ?j sz?nt visznek a mesterk?pz?sek k?n?lat?ba. A v?ls?g idej?n fokozottan jelentkezik a gyakorlatban hasznos?that?, szakir?ny?, magas szint? v?gzetts?g ir?nti ig?ny. Az ?j szak er?ss?ge, hogy a tanterv nagy r?szben v?llalati tapasztalatokra ?p?l, azt c?ges partnerekkel szoros egy?ttm?k?d?sben dolgozt?k ki. A tananyag tematik?j?t, a leend? tant?rgyakat t?bb nagyv?llalat v?lem?nyezte, k?zt?k a t?rs?g egyik legnagyobb c?ge, a SPAR is.
Laber Zsuzsanna, a SPAR kommunik?ci?s vezet?je nagyszer? kezdem?nyez?snek nevezte a M?TF mesterk?pz?s?t. „Minden munkaad?nak fontos a magas szinten v?gzett szakemberg?rda. Sok gyakornok j?n hozz?nk a M?TF-
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása