Az ?j fels?oktat?si t?rv?ny strukt?r?j?ban k?zel?teni fog az 1993-as szab?lyoz?shoz, a piac ?ltal t?masztott k?vetelm?nyeknek a sz?ks?ges form?ban igyekszik majd megfelelni, amelyben azonban domin?ns szerepet sz?n a min?s?gi krit?riumoknak. Dux L?szl? el?ad?s?b?l kider?lt, hogy a tan?rk?pz?s preszt?zs?nek visszaszerz?se mellett a jelen gazdas?gi helyzetnek megfelel?en c?ljuk a financi?lis k?rd?sek tiszt?z?sa, amelynek ment?n re?lisan d?nthetnek az int?zm?nyek fenntarthat?s?g?r?l, az oktat?i ?s hallgat?i l?tsz?mr?l, illetve a pedag?gusok t?mogat?s?r?l is. A k?tciklus? k?pz?si rendszerben egyens?lyt kellene teremteni a munkaer?-piaci k?v?nalmak, ?s a kimondottan csak bachelor k?pz?sben r?sztvev? fiatalok lehet?s?gei k?z?tt, ez?rt egy olyan koncepci? kidolgoz?s?ban is gondolkodnak, amely n?velheti a mesterk?pz?sben m?r nem tov?bbtanul? hallgat?k elhelyezked?si es?lyeit.
A t?rv?nym?dos?t?st bizonyos keretek k?z?tt t?mogatja, de ?j szab?lyoz?st nem tart sz?ks?ges
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása