A magyar ?lelmiszergazdas?g ?s a bor?gazat kiemelt jelent?s?g? a nemzetgazdas?gban, ez?rt az itt szerzett ismeretek adapt?lhat?k m?s rel?ci?ban is. Fontos ugyanakkor, hogy a hallgat?k a gazdas?gi, piaci, marketing ismeretek mellett, k?pet kapjanak a szakter?let m?szaki-technikai –innov?ci?s vonulatair?l ?s m?g fontosabb, hogy el?bbiek mellett vil?-goss? v?ljanak azok az etikai k?vetelm?nyek, melyek elengedhetetlen?l hozz?tartoznak egy, a szakm?j?t eredm?nyesen folytatni k?v?n? ifj? ?rtelmis?gi ?letvitel?hez, munk?j?-hoz.
T?rgyalt f?bb t?m?k: A szakkoll?gist?k megismerkednek, ?lelmiszergazdas?gi fogalmak-kal, az eg?szs?ges t?pl?lkoz?s k?vetelm?nyeivel, az eur?pai ?s a hazai borvid?kek t?rt?-nelm?vel, a borturizmus fogalomk?r?vel, a nemzeti bormarketing strat?gi?val ?s a ma-gyar k?z?ss?gi marketing kialakul?s?val, napjaink gyakorlat?val. K?pet kapnak a bor?szat technikai k?vetelm?nyrendszer?r?l, a sz?l?termeszt?s beruh?z?si, fejleszt?si oldal?r?l.
Kiemelt
Nyomtatható változat |
Szólj hozzá |
Cikk továbbküldése |
« Vissza az előző oldalra |
|
Generali a Biztonságért Alapítvány bemutatása
Generali közlekedésbiztonsági projekt bemutatása